مسائل و دغدغه‌های بازنشستگان باید به موازات کارکنان شاغل پیگیری و مورد توجه باشد

اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان زندانهای خراسان رضوی با مدیرکل زندانهای استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان رضوی، در این نشست اعضاء هیئت مدیره کانون بازنشستگان ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته و جاری کانون، خواستار حمایت و پشتیبانی مجموعه مدیریت زندانهای استان در جهت پیشبرد اهداف و توسعه خدمات کانون بازنشستگان شدند.

مدیرکل زندان های خراسان رضوی نیز ضمن قدردانی از خدمات جهادگونه بازنشستگان در طول دوران خدمت، پیگیری مطالبات بازنشستگان و توجه به مسائل آنان را به موازات کارکنان شاغل ضروری دانست و گفت: بازنشستگان ذخایر مجموعه هستند و باید هم مورد توجه و حمایت قرار گیرند و هم با نگاه کارشناسی و هدفند از تجارب و ظرفیت آنها بهره برد.

جانفدا در ادامه بر توسعه خدمات رفاهی و ورزشی ویژه بازنشستگان تاکید کرد و گفت: در خصوص منابع مورد نیاز محدودیت‌هایی وجود دارد که لازم است اعضاء هیئت مدیره کانون با مطالعه قوانین و مقررات راهکارهای قانونی را در این راستا ارائه دهند.

مدیرکل زندان های خراسان رضوی در پایان بر تداوم این نشست های مشترک تاکید کرد و گفت: باید با به کارگیری همه ظرفیت‌های موجود اقدامات و فعالیتهای اقتصادی پایدار نیز با هدف سود رسانی به عزیزان بازنشسته در دستور کار کانون قرار گیرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha