غرفه بزرگ دست‌سازهای خانواده زندانیان میاندوآب در نمایشگاه فروش زمستانی

همزمان با برگزاری نمایشگاه های دائمی فروش زمستانی در سراسر کشور غرفه بزرگ فروش صنایع دستی خانواده زندانیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، فروش صنایع دستی خانواده مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان میاندوآب در غرفه بزرگ نمایشگاه بین اللملی این شهر همزمان با عرضه و فروش زمستانی آغاز شد.

این غرفه در محل سالن بزرگ نمایشگاهی بین اللملی و با هدف حمایت از خانواده مددجویان تحت پوشش و به همت انجمن حمایت زندانیان میاندوآب برگزارشده است.

عرضه توانمندی، فروش برای حمایت از اقتصاد معیشتی خانواده مددجویان نیازمند و بازاریابی جهت همکاری با متولیان تولید صنایع دستی از اهداف مسئولین انجمن حمایت زندانیان میاندوآب در برگزاری این غرفه می باشد.

فعلا ۱۰ خانواده فعال در امر تولید،دست سازهای خود را برای عرضه و فروش در محل غرفه قرار داده اند و بر اساس اعلان انجمن حمایت زندانیان شهرستان میاندوآب در صورت حضور خانواده های بیشتر با همکاری متولیان نمایشگاهی غرفه های دائمی فروش برای حمایت از زنان سرپرست خانواده زندانیان اختصاص خواهد یافت.

انتهای خبر/

غرفه بزرگ دست‌سازهای خانواده زندانیان میاندوآب در نمایشگاه فروش زمستانی غرفه بزرگ دست‌سازهای خانواده زندانیان میاندوآب در نمایشگاه فروش زمستانی غرفه بزرگ دست‌سازهای خانواده زندانیان میاندوآب در نمایشگاه فروش زمستانی غرفه بزرگ دست‌سازهای خانواده زندانیان میاندوآب در نمایشگاه فروش زمستانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha