رئیس سازمان زندان‌ها از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی زنجان بازدید کرد/ بهره‌برداری از سوله اشتغال ۶۰۰ متری برای زندانیان

همزمان با سفر استانی رئیس سازمان زندان‌ها به استان زنجان، چند کارگاه اشتغال در مجموعه اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی در ادامه برنامه‌های خود در سفر به استان زنجان ظهر امروز، پنجشنبه از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی این استان بازدید به عمل آورد.

این سرکشی با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در بخش‌ها و کارگاه‌های مختلف دنبال شد و در ادامه نیز چندکارگاه با مشاغل متنوع به بهره‌برداری رسید.

در این راستا افتتاح کارگاه خیاطی و همچنین بهره‌برداری از سوله اشتغال ۶۰۰ متری جهت استقرار کارگاه قالیبافی با ظرفیت اشتغال ۳۰۰ نفر در این بازدید انجام گرفت.

رئیس سازمان زندان‌ها از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی زنجان بازدید کرد/ بهره‌برداری از سوله اشتغال ۶۰۰ متری برای زندانیان

کلاس آموزش مکانیک، کارگاه قلم‌زنی، بخش اشتغال نشسته و ... نیز از دیگر قسمت‌هایی بود که مورد سرکشی قرار گرفت. دکتر محمدی در این بازدید ضمن گفتگو با مددجویان، فرآیند اشتغال زندانیان، میزان درآمد، بازاریابی محصولات و غیره را نیز ارزیابی کرد.

در پایان این بازدید نیز دکتر غلامعلی محمدی به همراه زندانیان این اردوگاه به اقامه نماز پرداخت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha