جلسه هیات اندیشه ورز رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با پرسنل یگان حفاظت زندان های استان زنجان

جمعی از پرسنل یگان حفاظت زندان های استان زنجان به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس سازمان زندان ها دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی زندان های استان زنجان : در پنجمین جلسه مشترک رئیس سازمان زندان ها با پرسنل زندان های کشور  در قالب هیات های اندیشه ورز ، روز چهارشنبه دکتر محمدی رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور یا نیرو های زحمتکش یگان حفاظت زندان ها از طریق ویدئو کنفرانس دیدار و گفتگو کرد.

ایشان در این جلسه ، ضمن قدر دانی از تلاش های شبانه روزی همکاران یگان حفاظت ، پرسنل یگان حفاظت را به عنوان ویترین سازمان زندان ها قلمداد نموده و نظم و انضباط در تمام رده ها از جمله در مجموعه یگان حفاظت را ضروری دانستند. 

محمدی افزود: کوچکترین سهل انگاری در انجام ماموریت های خطیر سازمان به ویژه در موضوع تامین امنیت ، لطمان جبران ناپذیری بر بدنه سازمان وارد می سازد که بعضا تحت هیچ شرایطی قابل جبران نخواهد بود. 

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور رسیدگی به مشکلات و درخواست های کارکنان یگان حفاظت را به عنوان یک وظیفه عنوان و بر عزم جدی مجموعه مدیریت سازمان زندان ها در برطرف نمودن موارد مطروحه تاکید نمودند. 

در این جلسه نزدیک به 10 نفر از پرسنل یگان حفاظت زندان های کشور از استان های مختلف به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداخته و ریاست سازمان زندان ها نیز پاسخگوی موارد مطرحه شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha