آئین تجلیل از پژوهشگران برتر در زندان‌های استان اردبیل برگزار شد
تقدیر از سید رزاق صفوی نویسنده کتاب پنجره‌ها

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری با دعوت از همکاران پژوهشگر و نویسنده و با حضور نماینده هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و اعضای شورای تحقیقات زندان‌های استان در محل سالن اجتماعات اداره‌کل برگزار و طی آن از پژوهشگران برتر تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، در ابتدای این مراسم اولویت‌های پژوهشی سازمان زندان‌ها برای سال جاری و طرح‌های تحقیقاتی ارائه شده توسط دانشجویان و همکاران مورد بررسی قرار گرفت.

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، با اشاره به جایگاه رفیع پژوهش در مدیریت علمی زندان گفت: هدایت و جهت‌دهی نتایج تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاهی به سمت و سوی کاربردی شدن آن در سطح زندان‌ها باعث حرکت علمی در مجموعه شده و این امکان را فراهم می‌سازد که با شناخت نقاط قوت و ضعف خود، بهتر و بیشتر در خدمت گروه‌های هدف باشیم.

2.jpg
تقدیر از دکتر عطادخت عضوهیات علمی دانشگاه وشورای تحقیقات اداره کل

وی در ادامه یادآور شد: طرح‌های پژوهشی سازمان و رسیدن به شعار «دانایی محوری در اداره علمی زندان»زمانی محقق می‌شود که بتوانیم با منزلت بخشیدن به کارهای تحقیقاتی، تمامی همکاران را به سلاح دانش و پژوهش مجهز کرده و این تحقیقات را تا مرحله کاربست ادامه دهیم.

1.jpg
تقدیر از مرتضی آقابالایی نویسنده کتاب روانشناسی بزهکار

گفتنی است در پایان این مراسم تعدادی از پژوهشگران برتر، مولفان کتاب و اعضای شورای تحقیقات اداره کل با اهدای لوح سپاس مورد تشویق قرار گرفتند.

پایان خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha