مدیرکل زندان‌های کردستان از زندان بانه بازدید کرد

مدیرکل زندان‌های کردستان به همراه مسئولین ستادی و اجرائی اداره کل جهت بررسی مشکلات و موانع موجود و رسیدگی به امورات زندانیان، در جمع مددجویان زندان بانه حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، محمدی در جلسه پرسش و پاسخ پرسنل اداری و شیفت زندان بانه حضور یافت. وی درباره نحوه خدمت در زندان و همکاری پیوسته بین بخشی در خدمت رسانی به جامعه هدف که همان زندانیان باشد گفت: وظیفه خطیر بنده و جمع حاضر که به یک نحوی همه مددکار محسوب می شویم، تلاش مضاعف و شبانه روزی برای حل مشکلات و موانع زندانیان و خانواده های گرفتار آنان است.

بازدید مدیرکل زندان‌های کردستان از زندان بانه

مدیرکل زندانهای کردستا ن در دیدار با فرماندار بانه بر تعامل فرمانداری با زندان و همکاری در حوزه های عمرانی و فرهنگی ‌تربیتی تاکید نموده و تامین زمین مناسب برای خارج کردن ساختمان زندان از پوسته شهری را در اولویت همکاری فرمانداری و زندان بانه دانست.

در این دیدار فرماندار بانه ضمن تقدیر از زحمات انجام گرفته مسئولین در حوزه فرهنگی و اشتغال زندانیان گفت: همکاری و تعامل با زندان بانه از وظائف مهم فرمانداری این شهرستان است و تا جای که در توان داریم موضوع تغییر مکان زندان را به صورت جدی پیگیری می کنیم.

محمدی در ادامه بازدید از زمین های انتخاب شده برای احداث زندان جدید بازدید نمود و نقطه قوت ها و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار داد.

بازدید مدیرکل زندان‌های کردستان از زندان بانه

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha