اعطاء وام آسان به خانواده‌های زندانیان

تفاهم‌نامه اعطای 80  میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به خانواده زندانیان بین مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان البرز و کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضاء رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌ کل زندان‌های استان البرز، علی چهارمحالی مدیر کل زندان های استان البرز با اعلام این خبر افزود:  مرکز نیکوکاری شهدای زندان ها از طریق تعامل و هم افزایی با کمیته امداد امام خمینی(ره) و شناسایی خیرین و جذب کمک های آنها توانسته بازوی پر توانی در حل مشکلات زندانیان و خانواده های آنان باشد.  

چهارمحالی با اشاره به جزئیات این تفاهم نامه اظهار داشت:  آورده هر یک از طرفین این تفاهم نامه 40 میلیارد ریال است که نزد صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری شده و گروه های هدف می توانند جهت رفع مشکلات ودیعه مسکن، اشتغال و .... از آن استفاده کنند.

مدیر کل زندان های استان البرز با تاکید بر خدمات در خور توجه مرکز نیکوکاری شهدای زندان های البرز بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری و فعالیت های خوب آقای سید حسن حسینی عضو هیات مدیره و دبیر مرکز نیکوکاری شهدای زندان های البرز و از کارکنان زندان های استان این مرکز یکی از شاخص ترین فعالیت های حمایتی را در سطح زندان های کشور و مراکز نیکوکاری دارد.

چهارمحالی ادامه داد: تامین جهیزیه، تهیه تبلت و وسایل کمک آموزشی، اعطا سبد کالا، تامین ودیعه مسکن و پابند الکتریکی، برگزاری مراسم، جشنهای ملی و مذهبی ویژه زندانیان و خانواده های آنها گوشه ای از فعالیت های گسترده مرکز نیکوکاری شهدای زندان ها است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha