دوره آموزشی صیانت سربازان وظیفه در بازداشتگاه اوین برگزار شد

با هدف پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی، دوره آموزشی صیانت ویژه کارکنان یگان حفاظت و سربازان وظیفه در بازداشتگاه اوین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، مدیر بازداشتگاه اوین در دوره آموزشی صیانت ویژه کارکنان یگان حفاظت و سربازان وظیفه گفت: دوران سربازی بهترین زمان برای خودسازی هر فرد است و می‌تواند بهترین فرصت برای رشد استعدادها و ساختن آینده جوانان باشد.

فرزادی در این دوره که به منظور آگاه‌سازی، صیانت و پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی برگزار شده بود تاکید کرد: عمل به وظایف قانونی و همچنین احترام به تکالیف شرعی و انسانی، از اصلی‌ترین عوامل بازدارنده در وقوع آسیب‌ها و تخلفات است.

وی ادامه داد: همه زندانیان دارای حقوق شهروندی برابر هستند و آیین‌نامه سازمان زندان‌ها بر آن تاکید دارد. عمل به این مقررات از آسیب‌های احتمالی پیشگیری می‌کند.

بنا به این خبر، در این دوره حجت‌الاسلام والمسلمین رشیدی دادیار دادسرای نظامی، ضمن تبیین اصول و ضوابط حفاظتی بر التزام عملی به موازین اخلاقی تاکید نموده، قوانین و احکام قضایی در خصوص جرایم و تخلفات این حوزه را تشریح کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha