مددجویان فعال قرآنی و ورزشی اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی خوی تقدیر شدند

در حاشیه بازدید از اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی خوی از مددجویان منتخب فعالیت های فرهنگی و ورزشی تقدیر بعمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی ، در حاشیه بازدید از مجتمع کار درمانی و حرفه آموزی زندانیان خوی طی مراسمی از فعالین منتخب قرآنی ، ورزشی تقدیر بعمل آمد .

در این مراسم مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی با تقدیر از فعالیت های فرهنگی اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی خوی گفت : پویایی و نشاط مددجویان به برکت آموزه های دینی در راستای فرهنگ زندانبانی اسلامی است و این روحیه جهادی کار برای اصلاح همنوعان و تلاش مددجویان برای بازگشت سعادتمندانه غرور آفرین است .

وی با اشاره به فعالیت های قرآنی زندانیان اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی خوی گفت : راه نجات در مدت تحمل حبس توسل به قرآن و سیره اخلاقی بزرگان دین در تحمل سختی ها برای تقویت روح و ایمان ضرورت انکار ناپذیر است ، اصلاح در سایه آموزه های قرآنی امری پایدار و سعادت جامعه اسلام می باشد .

در پایان مراسمات قرآنی و فرهنگی مددجویان اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی از ۱۱نفر زندانی فعال در برنامه های فرهنگی ،منتخبین مسابقات قرآن کریم و ششمین المپیاد ورزشی زندانیان تقدیر بعمل آمد.

اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی زندانیان خوی در دو ماه گذشته رتبه های اول مسابقات فوتسال ، والیبال و کشتی زندانیان استان را به خود اختصاص داده اند و همچنین ۴ مددجوی قرآنی این مجتمع کاردرمانی و حرفه آموزی از راه یافتگان مسابقات استانی و منطقه ای می باشند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha