تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالی به زندانیان آزادشده در کهگیلویه وبویراحمد

در نشست مدیرکل زندان‌های استان با مدیرعامل شعب بانک صادرات استان کهگیلویه وبویراحمد برضرورت اشتغال وتسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به زندانیان آزادشده تحت پوشش مرکز خدمات اجتماعی زندانهای استان تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، در این نشست منصوربیژنی مدیر کل زندان ها با بیان مشکلات بیکاری و آسیب های نشی از آن برای عموم بالاخص زندانیان آزاد شده اظهار داشت: زندانی آزاد شده اگر حمایت نشود و اگر درآمد و کسب درآمد حلالی نداشته باشد ضمن اینکه آسیبهای فراوانی برای اجتماع خواهد داشت دوباره به زندان باز می گردد.

وی گفت:زندان و زندانی محصول همه ی جامعه است که نیاز است با تشریک مساعی نهاد ها و دستگاههای مرتبط در باز اجتماعی شدن آنان و کمک به سازگاری با جامعه جهت عدم بازگشتشان به زندان اهتمام جدی داشته باشند.

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد با تبریک انتصاب مدیریت جدید شعب بانک صادرات عنوان داشت: بر اساس تفاهم نامه های فی مابین در سند بالا دستی، بانک صادرات متعهد شده در اعطاء تسهیلات خود اشتغالی به زندانیان آزاد شده که تعداد 25 نفر می باشند همکاری نماید که متأسفانه تا کنون توفیقی حاصل نشده که امیدوارم با مساعدت و تعامل افزونتر مسیر دریافت این تسهیلات برای افراد معرفی شده از سوی مرکز مراقبت بعد از خروج فراهم شود.

در این نشست رهنما مدیر عامل شعب بانک صادرات نیز با بیان مشکلاتی در خصوص پرداخت تسهیلات گفت: در صورت باز شدن سیستم پرداخت، در اولین فرصت و در اولویت کاری ما پرداخت این تسهیلات به افراد معرفی شده خواهد بود.

شایان ذکر آنکه در این دیدار معاون سلامت، اصلاح و تربیت، رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج و مسؤل روابط عمومی زندان های استان نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha