تکریم فرمانده سابق و معرفی سرپرست جدید یگان حفاظت اداره‌کل زندان‌های استان قم

طی مراسمی از خدمات سرهنگ محمدجواد رازی فرمانده سابق یگان حفاظت اداره کل زندانهای قم تقدیر و حافظ یکم غلامحسین غلامحسینی بعنوان سرپرست جدید یگان حفاظت زندانهای قم معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، سرهنگ غلامی جانشین یگان حفاظت سازمان زندانهای کشور در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ رازی گفت: چنانچه کارهایمان رنگ خدایی و ولایی به خود گیرد هم در این دنیا موثر است و هم در سرای آخرت در پیشگاه خداوند متعال سربلندی به همراه دارد.

وی ادامه داد: حفظ امنیت زندانها مسئله بسیار مهمی است که استان قم به لحاظ اهمیت، از این منظر جایگاه ویژه ای دارد و بایستی با تمام قوا نسبت به این مهم اقدام نمود.

در ابتدای این جلسه علی اصغر رنجبر مدیر کل زندانهای استان نیز ضمن تشکر از زحمات سرهنگ رازی گفت: بدون حفظ امنیت و ارتقای آن، امور اصلاحی و تربیتی زندانیان موثر نخواهد بود و چنانچه بخواهیم امور منتج به کاهش جمعیت کیفری زندانیان و بازگشت آنان به جامعه شود بایستی مسئله امنیت زندانها با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

مدیر کل زندانهای استان قم همچنین گفت: بخش اعظمی از امنیت زندانها توسط یگان حفاظت و سربازان وظیفه تامین می شود که کار در این حوزه، فعالیتی جهادی و مستمر همراه با مدیریت علمی را می طلبد.

در پایان این جلسه، لوح تقدیر سرهنگ ضیابخش فرمانده یگان حفاظت سازمان زندانهای کشور به سرهنگ محمد جواد رازی اعطاء شد همچنین حافظ یکم غلامحسین غلامحسینی از سوی سرهنگ ضیابخش بعنوان سرپرست یگان حفاظت اداره کل زندانهای استان قم معرفی شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha