بازدید سرزده مدیرکل زندان‌های اصفهان از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی استان

مدیرکل زندانهای استان اصفهان به صورت سرزده از اردوگاه بازدید و ضمن سرکشی از قسمت های مختلف این مرکز با مددجویان اندرزگاه ها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، علیرضا بابایی مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی اصفهان بصورت سرزده ضمن حضور در اردوگاه و بازدید از این مرکز با زندانیان دیدار چهره به چهره داشته و با آنان به بحث و گفتگو نشست.

بابایی در ابتدای ورود؛ از اماکن بیرونی میانی بازدید و با حضور در اندرزگاه فرهنگی این مرکز در جمع زندانیان به ایراد سخن پرداخت و گفت: نگرانی ها و اضطراب ناشی از حبس را به فرصت تبدیل کنید و با تغییر در رفتار و کردار خود باعث جلب اعتماد و اطمینان خانواده و مسئولین زندان بشوید تا آنان نیز با رغبت بیشتر به دنبال باز اجتماعی شدن شما باشند.

عضو شورای قضایی استان اظهار داشت: اراده و عزم مسئولین عالی قضایی کشور و استان بر کاهش آسیب های ناشی از حبس، کاهش جمعیت کیفری و توسعه برنامه های بازپروری، بازسازی شخصیت و باز اجتماعی شدن زندانیان است و در این مسیر از هیچ تلاش و کوشش و کمکی دریغ نمی کنند.

بنابر این با اصلاح در رفتار و کردار خود می توانید مشمول رافت اسلامی نظام قضایی قرار بگیرید و از تسهیلات و ارفاقات مربوطه بهره مند شوید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha