رئیس دادگستری و دادستان شهرستان مبارکه از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی اصفهان بازدید کردند

رئیس دادگستری شهرستان مبارکه به همراه دادستان آن شهرستان از اردوگاه بازدید و با مددجویان اندرزگاه های مختلف دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ، حبیبی رئیس دادگستری به همراه کافی دادستان و یادگاری قاضی ناظر بر زندان از اردوگاه بازدید کردند.

حبیبی رئیس دادگستری شهرستان مبارکه در این بازدید با مددجویان گفتگو و پس از شنیدن درخواست آنان، دستورات قضایی لازم را صادر نمود.

رئیس دادگستری شهرستان مبارکه همچنین ضمن بازدید از بخش های مختلف اردوگاه گفت: هدف از این بازدید بررسی مشکلات و مسائل زندان و مددجویان از نزدیک و شنیدن صحبت‌های آنان است.

رئیس دادگستری شهرستان مبارکه همچنین با تاکید بر ضرورت بازدیدهای حضوری قضات از اردوگاه ، اظهار داشت: قضات باید باتوجه به تاکیدات رئیس محترم قوه قضائیه دیدارهای چهره به چهره با مددجویان را نیز در برنامه کاری خود قرار دهند تا از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گیرند.

در این بازدید از ۵ نفر از مددجویان اردوگاه که در مسابقات قرآنی منطقه ای موفق به کسب مقام های برتر شده و به مسابقات کشوری راه پیدا نموده از سوی ریاست دادگستری شهرستان مبارکه مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفته و از سوی یادگاری قاضی ناظر بر زندان ۳۰ روز مرخصی تشویقی اعطا گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha