ارزیابی فعالیت‌های اجرائی از زندان ساوه

با حضور مدیرکل زندان های استان مرکزی در زندان ساوه برنامه ها و فعالیت های اجرایی این مرکز ارزیابی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مرکزی، علی اسلام خواه با تأکید بر ضرورت پیگیری سیاست های سازمان زندان ها اظهار کرد؛ ارزیابی مستمر برنامه های اجرایی حوزه های مختلف به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف و بهبود فرآیندهای انجام کار اثر بخش است .

وی خاطرنشان کرد؛ تلاش برای تحقق اهداف مورد نظر و ایجاد اشتغال حداکثری در زندان ساوه ، به عنوان مرکز کیفری نمونه استان در حوزه اشتغال مولد ، با سرعت در حال انجام و تحت حمایت مسئولان مرتبط قضایی و اجرایی است .

مدیرکل زندان های استان مرکزی اشاره کرد؛ تداوم فرآیند اصلاح مجرمان ، نیازمند توانمند سازی زندانیان و خانواده آنان در زمینه های مختلف با همکاری نهادهای مرتبط در راستای کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی است .

وی تاکید نمود؛ در سایه همت مضاعف کارکنان و دست اندرکاران ، فضاهای کارگاهی در زندان ساوه توسعه قابل توجهی داشته و متولیان امر تولید اشتغال می توانند درجهت رونق کسب و کار خود و ایجاد شغل برای زندانیان بیش از پیش مشارکت و از مزایا و تسهیلات کارآفرینی در زندان ها برابر قوانین مدون استفاده کنند .

مدیرکل زندان های استان مرکزی در ادامه حضور در زندان ساوه علاوه بر دیدار چهره به چهره با زندانیان اندرزگاه ۲ از برخی خانواده نیازمند آنان هم سرکشی و مشکلات آنان را استماع نمود.

ارزیابی فعالیت های اجرائی زندان ساوه

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha