مدیرعامل جدید انجمن حمایت از زندانیان گلستان معرفی شد

مدیرکل دفتر اقدامات حمایتی سازمان زندان های کشور با صدور حکمی عطااله یوری را به سمت مدیر عاملی انجمن حمایت زندانیان گلستان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، صبح امروز آئین تکریم و معارفه مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان با حضور مدیرکل زندان‌ها ، معاونین دادستان مرکز و اعضای هیئت رئیسه انجمن در سالن جلسات دادسری شهرستان گرگان برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل زندان‌های استان از زحمات رمضانپور مدیرعامل سابق تقدیر و تشکر کرد و برای وی آرزوی صحت و سلامت داشت.

سرلک در ادامه ضمن تبریک و آرزوی موفقت برای یوری مدیرعامل جدید انجمن حمایت از زندانیان گفت: انتظار می رود مدیرعامل جدید با پویایی و تلاش مستمر در اجرای مصوبات هیئت مدیره و اولویت های انجمن کوشا باشد تا از تمامی ظرفیت برای رسیدگی به خانواده نیازمند زندانیان بهره گیرد.

صداقت معاون دادسان مرکز نیز با اشاره به وظایف گوناگون انجمن حمایت از زندانیان افزود: انجمن حمایت از زندانیان باید چرخه معیوب آسیب های اجتماعی را شناسایی و در قطع این چرخه ، توانمندسازی و حمایت از خانواده زندانیان اهتمام ویژه داشته باشد تا برگشت مجدد زندانی را به زندان شاهد نباشیم.

در پایان، آئین تکریم و معارفه برگزار شد و از زحمات رمضانپور با اهدای لوح سپاس و هدیه ای به رسم یاد بود تقدیر و حکم یوری مدیرعامل جدید به وی ابلاغ شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha