بسته‌های حمایتی در بین خانواده‌های مددجویان ندامتگاه تهران‌بزرگ توزیع شد

در راستای کمک‌های مومنانه 200 بسته حمایتی با کمک نیکوکاران موسسه یاس در اختیار خانواده‌های زندانیان نیازمند ندامتگاه تهران‌بزرگ قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، مدیر ندامتگاه تهران‌بزرگ اعلام کرد: با تلاش‌های انجام گرفته از طرف مددکاران این مرکز در خصوص جلب کمک‌های مومنانه و مردمی تعداد 200 بسته حمایتی شامل البسه و کفش، تهیه و پس از شناسایی مددجویان واجد شرایط، در بین خانواده‌های آنان توزیع شد.

مزدارانی تصریح کرد: این کمک‌ها شامل 200 جفت کفش و 100 دست البسه به ارزش 8 میلیون ریال بوده و با مشارکت نیکوکاران موسسه یاس، تهیه و از طریق مددکاران مستقر در سالن ملاقات ندامتگاه تهران‌بزرگ و همچنین همکاری انجمن حمایت از زندانیان شهرستان رباط کریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار خانواده‌های مددجویان نیازمند قرار گرفت.

وی با تاکید بر سیاست‌های حمایتی جدید و راهکارهای توسعه و تقویت آن در محورهای مختلف افزود: این کمک‌ها با حفظ کرامت انسانی و با شناسایی زندانیان نیازمند صورت گرفت و امیدوار هستیم این اقدامات خیرخواهانه و توزیع کمک‌های مذکور برای تحت پوشش قرار دادن خانواده‌های نیازمند زندانیان تداوم داشته باشد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha