رئیس اداره ورزش و جوانان دماوند از ندامتگاه این شهرستان بازدید کرد

به منظور توسعه همکاریهای متقابل، جلسه مشترکی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان دماوند و مدیر ندامتگاه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، جلسه توسعه همکاری و تعامل در جهت ارائه خدمات ورزشی به مددجویان، از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در دفتر مدیریت ندامتگاه این شهرستان برگزار شد.

مدیر ندامتگاه دماوند گفت: ورزش و سلامتی زمینه‌ساز اصلاح و تربیت است و اثرات بسیار مهمی در روح و روان مددجویان دارد و محیط زندان به دلیل محدودیت‌های خاص بیش از مراکز دیگر نیازمند توسعه فضاهای ورزشی است.

علی مدبر افزود: ورزش در زندان‌ها عامل اصلی برای پیشگیری از بیماری و درمان مددجویان است و در رسیدن به اهداف متعالی اصلاحی و تربیتی سازمان زندان‌ها نقش اساسی ایفاء میکند.

در ادامه افشین هادی چگینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند آمادگی خود نسبت به همکاری در توسعه فضاهای ورزشی، تجهیز آن‌ها و معرفی کادر مجرب جهت ورزش مددجویان را اعلام نمود.

بنا به این خبر، پس از پایان جلسه، هادی چگینی و مسئولان ورزش شهرستان، ضمن حضور در سالن ورزشی تازه تاسیس ندامتگاه، اقدامات انجام شده را مثبت ارزیابی کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha