افتتاح کارخانه ساخت 3D  پنل در زندان گنبد با حضور رئیس کمیته امداد کشور

در راستای توسعه اشتغال زندانیان استان گلستان، کارخانه ساخت دیوارهای پیش ساخته 3D پنل با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در زندان گنبد افتتاح

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای گلستان: ظهر امروز کارخانه ساخت دیوارهای پیش ساخته 3D پنل با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور ، مدیرکل زندانهای گلستان و مسئولین استانی و جمعی از خیرین در زندان گنبد افتتاح شد.

مدیرکل زندانهای گلستان گفت: امروز به همت خیرین کارآفرین و بنیاد تعاون زندانیان استان کارخانه ساخت دیوارهای پیش ساخته سبک به دست پدر معنوی سازمان زندانها ، حاج سیدمرتضی بختیاری افتتاح شد.

غلامرضا سرلک افزود: این کارخانه در فاز اول با سرمایه گذاری 5 میلیارد تومانی کارآفرینان ، 30 نفر از زندانیان زندان گنبد را مشغول به کار کرده است که برابر قانون کار دستمزد دریافت می کنند.

سیدمرتضی بختیاری با اشاره به سخنان رئیس سازمان زندانهای کشور مبنی بر اینکه اصلاح و تربیت زندانها ممکن نیست مگر با ایجاد اشتغال برای آنان، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در کنار سازمان زندانها در زمینه اشتغال زندانیان همکاری های بیش از پیش خواهد داشت و امروز افتتاح این کارخانه در زندان گنبد می تواند نمونه ای موفق برای سایر زندانهای کشور باشد.

در ادامه از کارگاه تولید کودهای ارگانیک، ساخت فر گازی و دیگر کارگاههای زندان گنبد بازدید شد.

در پایان این مراسم نیز تعدادی از زندانیان سرود سلام فرمانده را در حضور مسئولین سرودند که مورد تحسین رئیس کمیته امداد کشور و حاضرین قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha