مدیرعامل جدید انجمن حمایت زندانیان شهرستان مبارکه انتخاب شد

با تائید هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شهرستان مبارکه مدیرعامل جدید انتخاب و گزارشی از روند فعالیت های انجمن ارائه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،با حضوربابایی مدیرکل زندان های استان، رئیس دادگستری ،دادستان،فرماندار،خیرین و معتمدین شهرستان مبارکه جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان برگزار شد.

در این نشست که با هدف تعیین انتخاب مدیرعامل جدید برگزار شده بود، مدیرعامل سابق به ارائه گزارشی از روند فعالیت های انجام گرفته در طی مدت تشکیل این انجمن پرداخت.

بابایی مدیرکل زندان های استان دراین جلسه با اشاره به نقش انجمن های حمایت از زندانیان در پیشگیری از آسیب ها در جامعه گفت:مهمترین گام و فعالیت در عرصه تلاش و خدمتگزاری در انجمن ها رفع مشکلات معیشتی-درمانی-مسکن وآموزشی خانواده های مددجویان است که نیاز است خیرین با نگاهی بلند با ورود به این تشکل ها زمینه کاهش آسیب را مهیا کنند.

در ادامه پس از سخنان حسینی فرماندار-حبیبی رئیس دادگستری -کافی دادستان و نظرات برخی اعضا حاضر در جلسه پس از رای گیری محمد علی بابایی به عنوان مدیرعامل جدید این انجمن انتخاب و از تلاش های علی محمد کریمی مدیرعامل سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha