دیدار ۷ساعته مدیر زندان ارومیه با زندانیان چگونه گذشت؟
حضور ۷ ساعته بخشی مدیر زندان ارومیه در داخل بندها و رسیدگی به درخواست مددجویان

بخشی مدیر زندان ارومیه به مدت ۷ ساعت با همکاران مجموعه اجرای احکام و مددکاران اجتماعی با زندانیان محکوم سه اندرزگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی ،بخشی مدیر زندان مرکزی ارومیه با مجموعه همکاران خود در داخل بندهای زندان حضور یافت و با زندانیان اندرزگاه های ۸،۷و۹ به مدت ۷ ساعت دیدار و گفتگو کرد

در این دیدار ۷ ساعته با حضور مدیر ، معاونین و مسئولین اجرای احکام ، مددکاران اجتماعی و مسئولین بازرسی و حفاظت به درخواست ۱۲۶ زندانی رسیدگی کردند و از نزدیک موضوعات رفاهی آسایشگاهی را میدانی بررسی و دستورات لازم برای رفع آنها راصادر کردند.

درخواست بهره مندی از تسهیلات ستاد مردمی دیه ، اعزام به مرخصی و صدور ارفاقات قانونی و بکارگیری در واحد های اشتغال از جمله در خواست های زندانیان بودکه با ارجاع و رسیدگی دستورات لازم مرتفع گردید؛ همچنین رسیدگی به موضوعات بهداشتی و درمانی و پایش وضعیت اقلام فروشگاه ها و فعالیت های فرهنگی از اقدامات گروه بازرسی همراه کننده مدیر زندان ارومیه بود که به مدت ۷ ساعت به طول انجامید.

انتهای خبر/

حضور ۷ساعته مدیر زندان ارومیه با زندانیان چگونه گذشت؟ حضور ۷ساعته مدیر زندان ارومیه با زندانیان چگونه گذشت؟ حضور ۷ساعته مدیر زندان ارومیه با زندانیان چگونه گذشت؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha