برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در کانون اصلاح و تربیت کرمان
کانون اصلاح و تربیت کرمان

در راستای اهداف سازمانی و توسعه راه‌های ارتباطی جهت حل مسائل اجتماعی و قضایی کودکان و نوجوانان کانون اصلاح و تربیت کرمان، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری به همراه قضات و تعدادی از کارشناسان هلال احمر از کانون اصلاح و تربیت بازدید و به‌صورت چهره به چهره با کودکان و نوجوانان کانون گفت‌وگو کردند. ضمن این بازدید، دوره امداد و کمک‌های اولیه توسط کارشناسان هلال‌احمر برای مهرجویان کانون، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، قویدل معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان با اعلام آمادگی مجموعه قضایی و رئیس‌کل دادگستری جهت مشارکت در اصلاح و تربیت و حل مسائل قضایی کودکان و نوجوانان کانون، انتصاب برشان را به سمت رئیس کانون اصلاح و تربیت نویدبخش بهبود وضعیت اصلاح و تربیت در کانون عنوان کرد.

حسین برشان رئیس کانون اصلاح و تربیت کرمان، ضمن ابراز خرسندی از حضور بازدیدکنندگان با تأکید بر تاثیر آموزش‌های نوین و یادگیری مهارت‌های تخصصی بر اصلاح و تربیت کودکان و نوجوانان، برگزاری این‌گونه کارگاه‌های حین بازدید قابل تحسین و مصداق کار عملی دانست و مراتب قدردانی خود را از حمیدی رئیس‌کل دادگستری و فلاح مدیرکل هلال‌احمر به لحاظ همکاری و مشارکت در امور فی مابین ابراز نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha