از رییس و مددکار اندرزگاه نظام تجلیل شد
بازدید فرماندهان نظامی از بازداشتگاه کرمان

حجت‌الاسلام رضائی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان با همراهی فرماندهان ارشد نظامی ضمن حضور در جلسه هم‌اندیشی، از بازداشتگاه موقت کرمان بازدید و با زندانیان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، این جلسه هم‌اندیشی در راستای سیاست‌های عالی دستگاه قضایی در خصوص کاهش جمعیت کیفری، رفع مشکلات قضایی، جلوگیری از اطاله دادرسی و حفظ حقوق شهروندی زندانیان، جلسه تعامل و همفکری در جهت رفع مشکلات زندانیان اندرزگاه نظام در محل بازداشتگاه موقت کرمان برگزار شد.

پرویز سلیمانی معاون اصلاح و تربیت اداره‌کل زندان‌های استان، به بیان مشکلات قضایی زندانیان پرداخت و خواستار تسریع رسیدگی در مراجع قضائی و رأفت بیشتر در یگان‌های خدمتی مربوطه در جهت کاهش ورود به زندان شد.

حجت‌الاسلام حسین رضائی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان، با تأیید صحبت‌های معاون اصلاح و تربیت اداره‌کل زندان‌های استان، گفت: تلاش مجموعه سازمان قضائی نیروهای مسلح بر همین مبنا بوده و هست.

در ادامه مسئولین با حضور در جمع زندانیان اندرزگاه نظام به‌صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند و تصمیمات لازم را در جهت مرتفع کردن آنها اتخاذ کردند. لازم به‌ذکر است در این دیدار قاضی اجرای احکام، دو تن از دادیاران سازمان قضائی نیروهای مسلح، فرماندهان جنوب‌شرق ارتش، سپاه ثارالله و نیروی انتظامی به همراه مسئولین اداره‌کل و بازداشتگاه موقت نیز حضور داشتند.

در این دیدار از تلاش‌های مددکاران اندرزگاه نظام، رسول مسعودی‌راد رئیس اندرزگاه و سکینه سلیمانی مددکار اندرزگاه نظام توسط سازمان قضائی نیروهای مسلح تجلیل و قدردانی شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha