آزادی 8 زندانی بدهکار مالی با کمک اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز

در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل زندان های استان البرز، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، رئیس دادگستری و دادستان فردیس در انجمن حمایت زندانیان فردیس برگزار شد، زمینه آزادی 8 زندانی بدهکار مالی با کمک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز مهیا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، علی چهارمحالی مدیر کل زندان‌های استان البرز کمک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز به آزادی 8 زندانی بدهکار مالی را نشان از حس مسئولیت اجتماعی مسئولین این اداره کل دانست و ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت دیگر نهادها این سنت حسنه به صورت گسترده در سطح استان اجرا گردد.

چهارمحالی در خصوص مبلغ بدهی این زندانیان گفت: مبلغ بدهی این زندانیان 1میلیارد و 500 میلیون ریال بود و توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز پرداخت شد که جا دارد از آقای زندی فر مدیر کل راهداری استان و دیگر همکاران محترمشان به خاطر این حسن نیت تشکر و قدردانی نمایم.

مدیر کل زندان های استان البرز افزود: بدهکاران مالی مجرم نیستند و به دلایلی دچار بدهکاری شده اند و اگر خیرین، مسئولین و نهادهایی مانند کمیته امداد، انجمن حمایت از زندانیان، ستاد دیه، مرکز نیکوکاری و ... جهت پرداخت بدهی این زندانیان اقدامی نکنند آزادی آنان تا زمانی که شاکی خصوصی داشته باشند هرگز میسر نمی‌شود و بنیان خانواده این بدهکاران نیز در معرض آسیب قرار می گیرد.

نیکوکاران محترم می توانند جهت کمک به آزادی زندانیان و کمک به معیشت خانواده‌های زندانیان به ستاد دیه و انجمن‌های حمایت از زندانیان مراجعه و یا مبالغ مورد نظر خود را به شماره کارت‌های بانکی؛6037991899944403 ستاد دیه استان البرز، 6037997599167625 انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس و 6037997599061745 انجمن حمایت از زندانیان کرج واریز کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha