اعطاء مرخصی به 470 مددجو در بازدید رئیس‌کل دادگستری استان گلستان از زندان گنبد

در بازدید دیشب مسئولان قضائی و مدیرکل زندان‌های گلستان از زندان گنبد، به پیشنهاد اداره کل زندان‌ها، با اعطای مرخصی به 470 مددجو واجد شرایط از سوی رئیس کل دادگستری استان، موافقت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، در این بازدید سه ساعته مسئولان قضائی و زندان‌های استان از ساختمان جدید در حال ساخت زندان گنبد بازدید کردند و مدیرکل زندان‌ها در این خصوص گفت: با پیگیری و رایزنی های مکرر و تخصیص اعتبارات لازم درتلاش هستیم هرچه سریعتر پروژه زندان 1000نفره گنبد تکمیل شود تا شرایط نگهداری محکومان شرق استان بهبود یابد.

در ادامه این بازدید، رئیس کل دادگستری با همراهی مدیرکل زندان‌ها علاوه بر بازدید از کارگاه های اشتغال زندان ، از اندرزگاه های مردان و بند زنان سرکشی و درخواست ها و مشکلات مددجویان را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

در بازدید شبانه رییس کل دادگستری گلستان از زندان گنبد با اعطای مرخصی به 470 مددجو موافقت شددر بازدید شبانه رییس کل دادگستری گلستان از زندان گنبد با اعطای مرخصی به 470 مددجو موافقت شد

غلامرضا سرلک مدیرکل زندان‌های استان گفت: در این سرکشی ها مسئولان قضائی بصورت چهره به چهره با مددجویان دیدار که در پی آن با اعطای مرخصی به 470 مددجوی واجد شرایط موافقت و 10 مددجوی دیگر نیز با اعطای مرخصی پایان حبس، با دستور قضائی آزاد شدند.

وی تاکید کرد مرخصی اعطا شده به زندانیان شامل محکومان جرائم خشن و امنیتی نمی شود.

در بازدید شبانه رییس کل دادگستری گلستان از زندان گنبد با اعطای مرخصی به 470 مددجو موافقت شد

سرلک با تاکید بر اهمیت اشتغال و توجه به مسائل اجتماعی خانواده زندانیان، گفت: طی جلسه ای که پس از این بازدید برگزار شد، با توجه به اهمیت اشتغال و حضور مداوم سرپرست خانوار در کنار خانواده، با درخواست اداره کل زندان‌ها مبنی بر تقلیل حضور زندانیان رأی باز اشتغال به کار در زندان، از 5 شب به 2 شب در هفته ، از سوی مسئولان قضائی موافقت شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha