بیش از 36 هزار زندانی در 200 رشته شغلی در کشور مشغول کار هستند

مطهر نژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور در بازدید از مراکز اشتغال زندانیان مازندران گفت: بیش از 36هزار زندانی در 200 رشته فنی و حرفه ای مشغول فعالیت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، مطهر نژاد مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور به همراه استادی مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مازندران و طالبی سرپرست بنیاد تعاون زندانیان مازندران از مراکز اشتغال زندانیان در غرب استان مازندران بازدید کردند.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور در حاشیه این بازدید هدف بنیاد را توسعه حداکثری اشتغال زندانیان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 36 هزار زندانی در 200 رشته فنی حرفه ای در کشور مشغول کار هستند و امیدوار هستیم تا پایان سال 1401 به 50 هزار نفر برسد.

وی همچنین با اشاره به مهمترین تولیدات بنیاد تعاون زندانیان به پابند الکترونیک اشاره کرد و گفت: بیش از 12 هزار پابند الکترونیک در اختیار سازمان زندانها قرار دادیم و بیش از 10 هزار پابند جدید در حال تولید داریم.

مطهر نژاد در سفر یک روزه به غرب استان مازندران و بازدید از مجتمع کشت و صنعت حامی کلاردشت را مثبت ارزیابی کرد و گفت : در آینده نزدیک فاز دوم پرورش ماهی در این مجتمع کلید میخورد.

وی همچنین از زندان قدیم شهرستان های نشتارود و تنکابن بازدید کرد و برای تغییر کاربری ساختمان های زندان برنامه ریزی های بلند مدتی را با مدیرکل زندان های مازندران درمیان گذاشت و گفت : با ایجاد کارگاههای اشتغال و واحد های تولید و فروش صنایع دستی مازندران می توان تعداد زیادی از زندانیان رای باز و رای کار مشغول فعالیت شوند.

دیدار با فرماندار و شورای شهر و شهردار کلاردشت پایان بخش سفر یک روزه مدیرعامل بنیادد تعاون زندانیان کشور بود که به بحث گردش پذیر بودن این شهر و تاکید بر همکاری وآماده سازی زیر ساخت های گردشگری کلاردشت پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha