معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت از زندان این شهرستان بازدید کرد

اسماعیل خوشبخت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت، احمدی معاون صنایع دستی و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان فارس، قلعه نویی رئیس میراث فرهنگی شهرستان مرودشت وآقایی رئیس فنی وحرفه ای این شهرستان به همراه سیدعلیرضا سجادیان رئیس زندان، از زندان شهرستان مرودشت بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، در این بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت، بر تشویق و ترغیب زندانیان برای شرکت در دوره های فنی وحرفه ای و صنایع دستی و رفع موانع و مشکلات موجود تاکید کرد.

اسماعیل خوشبخت افزود:آموختن شغل و حرفه از سوی زندانیان علاوه بر اینکه زمینه ایجاد درآمد برای آنان و خانواده هایشان می شود سبب کاهش آسیب های موجود در جامعه برای خانواده های آنان نیز خواهد شد.

احمدی معاون صنایع دستی و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان فارس اظهار داشت: ارتباط فی ما بین زندان و آن اداره امری اجتناب ناپذیر می باشد و ارائه آموزش و در اختیار قراردادن تجهیزات برای آموزش صنایع دستی از وظایف ذاتی آن اداره می باشد و برای کمک به زندانیان و خانواده های آنان در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی در پایان بازدید بیان داشت: حضور و پویایی زندانیان در کارگاه های آموزشی در زندان مرودشت ستودنی و زحمات کارکنان قابل قدردانی می باشد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha