۱۲۴ گواهینامه مهارت در محیط واقعی‌کار به زندانیان ارومیه اعطاء شد

با حضور مدیرکل زندان های آذربایجان غربی در کارگاه های تولیدی بنیاد تعاون زندانیان استان ۱۲۴ گواهی نامه حرفه آموزی در محیط واقعی کار به مددجویان اعطاء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی،طی مراسمی در محل کارگاه‌های تولیدی بنیاد تعاون زندانیان شعبه ارومیه به ۱۲۴ نفر زندانی قبول شده در آزمون حرفه آموزی در محیط کار واقعی گواهینامه مهارت اعطا شد .

فتحی در این مراسم به اهمیت اشتغال مولد زندانیان اشاره کرد و در مراسمی با حضور مددجویان این همت و تلاش ارزشمند را ستود و گفت: از اینکه در فرایند تربیتی مدت حبس عزت نفس واقعی را کسب نموده و برای زندگی سعادتمندانه اجتماعی تلاش تاثیر گذار انجام می دهید برای همه ما ،خانواده شما و جامعه اسلامی بسیار پسندیده و مایه مباهات است .

وی از مسئولین و بانیان اجرای طرح آموزش در حین کار و صدور گواهینامه های مهارت در محیط واقعی کار در زندان های استان را تقدیر کرد و این برنامه آموزشی کاربردی را امری جالب عنوان نمود و گفت: این گواهی مهارت آموزی در محیط کار برای شما سند افتخار و نشان روحیه سازندگی و تلاش برای بازگشت سعادتمندانه است

در این مراسم به ۱۲۴ نفر زندانی که از بین ۳۰۲ مددجوی شرکت کننده موفق به کسب امتیاز قبولی در مهارت شده بودند با حضور مدیرکل زندانها، مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان و رئیس زندان ارومیه گواهینامه حرفه آموزی اعطاء شد.

انتهای خبر/

۱۲۴ گواهینامه مهارت در محیط واقعی‌کار به زندانیان‌ارومیه اعطا شد ۱۲۴ گواهینامه مهارت در محیط واقعی‌کار به زندانیان‌ارومیه اعطا شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha