دیدار مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی با معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز

در راستای تفاهم نامه همکاری زندانهای استان آذربایجان شرقی با دانشگاه علوم پزشکی، مدیر کل زندانهای استان با معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان شرقی، جوادی مدیر کل زندانهای استان در این دیدار خواستار راه اندازی پایگاه سلامت در زندان مرکزی تبریز شد وافزود: حفظ شان و کرامت زندانیان و خدمات‌دهی به آنان اصولی است که همواره مد نظر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است و در کنار مجازات زندانی ،نگاه ویژه ای به رعایت حقوق شهروندی آنان داشته است.

وی در ادامه افزود : ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زندانیان باید در بهترین شکل انجام گیرد لذا اگر مشکلات بهداشتی زندانیان مرتع نگردد مطمنا افراد جامعه نیزدامنگیر این مشکلات و چالشها خواهند بود و بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه گفت : خدمات رسانی در عرصه بهداشت و درمان یکی از اصلی ترین نیازهای زندانیان است که ان‌شالله با مساعدت و خدمت جهادی از سوی دانشگاه علوم پزشکی بتوانیم در این عرصه مشکلات این قشر را رفع کنیم.

در ادامه حقائی معاون بهداشتی علوم پزشکی نیز با قدردانی از مدیر کل زندانهای استان به منظور پیگیری مشکلات زندانیان گفت : دانشگاه علوم پزشکی در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان و سایر عرصه‌ها کمک کار اداره زندانها خواهد بود و یقیناً با همکاری های دو جانبه تلاش خواهد شد که سطح خدمات‌دهی ارتقاء یابد.
وی ادامه داد ،دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در پیشگیری و هم در درمان در سطح جامعه نقش دارد و زندانیان نیز به عنوان بخشی از جامعه قطعاً مشمول دریافت خدمات خواهند بود.

دیدار مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی با معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز

دیدار مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی با معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha