ششمین  المپیاد ورزشی زندانیان زندان گچساران برگزار شد

ششمین المپیاد ورزشی درون زندان‌ها با شعار «شادی، سلامتی و تندرستی» با مشارکت هیئت های ورزشی سازمان ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در زندان گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، حیدرمرادی پور، رئیس زندان گچساران در خصوص برگزاری این المپیاد ورزشی گفت: ششمین المپیاد ورزشی درون زندان‌ها با شعار « شادی، سلامتی و تندرستی » با مشارکت هیئت های ورزشی سازمان ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در زندان گچساران برگزار شد.

وی افزود:این المپیاد ورزشی از سوی ورزش و جوانان و سازمان زندن ها با الگویی خاص طرح ریزی و برنامه ریزی شده است که هرساله با همکاری هیات ورزش های همگانی در سطح شهرستان ها نیز برای زندانیان اجرا می شود.

مرادی پورادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته‌های فوتسال، والیبال، شطرنج، بازی‌های بومی محلی، کشتی پهلوانی، دارت و... با شرکت 190زندانی و به مدت چهار روز در زندان گچساران برگزار شد.

رئیس زندان گچساران تصریح کرد:باید توجه داشت که نشاط و ورزش برای زندانیان بسیار حائز اهمیت است چرا که امر ورزش در اصلاح اشتباهات گذشته و سلامت روح وجسم فرد زندانی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

گفتنی است در پایان این رقابت های ورزشی به تیم ها و نفرات برتر نیز جوایزی اهدا شد.

انتهای خبر/

ششمین  المپیاد ورزشی زندانیان زندان گچساران

ششمین  المپیاد ورزشی زندانیان زندان گچساران

ششمین  المپیاد ورزشی زندانیان زندان گچساران

ششمین  المپیاد ورزشی زندانیان زندان گچساران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha