برگزاری کارگاه آموزشی- فرهنگی ویژه کارکنان زن زندان‌های استان اصفهان

درراستای اجرای اولویت های سازمانی و با هدف ایجاد انگیزه و نشاط در بین کارکنان،کارگاه آموزشی ،فرهنگی و تفریحی ویژه کارکنان زندان های استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،با هدف ایجاد نشاط و پویایی هر چه بیشتر کارکنان زن و اجرای بند هفتم از اولویت پنجم مبنی بر توسعه خدمات ویژه رفاهی کارکنان،کارگاه آموزشی فرهنگی و تفریحی ویژه کارمندان زن شاغل در زندان های استان برگزار شد.

در این کارگاه که به مدت دو روز برگزار شد، بابایی مدیرکل زندان های استان در طی سخنانی با قدردانی از تلاش و زحمات کارکنان در مجموعه زندان های استان گفت:قدر تلاش و همت خودتان را در مجموعه زندانبانی استان بدانید و مطمئن باشید که تلاش و فعالیتی که در عرصه زندانبانی دارید،در جامعه موثر بوده است.

وی در ادامه با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر،پیرامون حفظ حجاب و چادر به عنوان برترین پوشش و سنت حضرت زهرا(س) سخنانی بیان کرد.

در ادامه این همایش دو روزه بنا بر ابلاغیه سازمان زندان ها مبنی بر برگزاری کارگاه تربیت فرزند و فرزند آوری، اساتید و متخصصان اصفهانی به بیان توصیه ها و تذکرات و پیشنهادات خود در این زمینه پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha