بهره‌برداری از سامانه الکترونیک هوشمند بیماران تحت درمان در زندان مرکزی مشهد

برای نخستین باردرکشور سامانه الکترونیک هوشمند با هدف ساماندهی اطلاعات و ارائه خدمات مطلوب به بیماران تحت درمان و توزیع هوشمند دارو در زندان مرکزی مشهد طراحی و رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، کیانی معاون سلامت،اصلاح و تربیت زندانهای استان ضمن بیان این مطلب افزود: با راه اندازی این سامانه برای تمامی بیماران تحت درمان پرونده الکترونیک تشکیل و اطلاعات فردی ، پزشکی و روان شناختی آنها ثبت می گردد .

وی عنوان داشت: این سامانه امکان صدور کارت هوشمند الکترونیک برای تمامی بیماران به طور اختصاصی و کد فردی غیر قابل تکرار در زمان توزیع دارو ، دسترسی لحظه ای به اطلاعات مورد نیاز از جمله تعداد بیماران تحت درمان ، تعداد و نوع داروهای مصرفی ، زمان تحویل دارو و نظیر آن را فراهم می سازد .

کیانی ادامه داد: دقت و سرعت بالای این سامانه در توزیع هوشمند داروی اعصاب با قابلیت ثبت تصویر و تمامی اطلاعات زندانی از جمله مزایایی است که از وقوع هرگونه سوء استفاده و تخلف پیشگیری می نماید .

شایان ذکر است راه اندازی و بهره برداری از سامانه مذکور در زندان مرکزی مشهد که به همت نیروهای متخصص این مجموعه صورت پذیرفته است ، در بهبود ارائه خدمات و ایجاد فرآیندهای مطلوب پزشکی نقش موثری داشته است .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha