اداره‌کل زندان‌های آذربایجان‌غربی رتبه اول پژوهش درسطح کشور را کسب کرد
دکتر حسین‌قراباغی- دبیرشورای تحقیقات زندان های استان آذربایجان غربی

در همایش دو روزه سازمان زندان‌ها که همزمان با «هفته پژوهش» برگزار گردید از شورای تحقیقات زندان های آذربایجان غربی به خاطر کسب رتبه اول تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، همایش دو روزه دبیران شورای تحقیقات زندانهای کشور با هدف تلاش برای هوشمند سازی سازو کارهای زندانبانی و توسعه دانش و دانایی محور در بین کارکنان زندانها تشکیل شد

شورای تحقیقات اداره کل زندان های آذربایجان غربی رتبه اول سال ۱۴۰۰ در بخش پژوهش سازمانی را کسب نمود که از مدیرکل و دبیر شورای تحقیقات استان زندان های استان تقدیر شد.

در این جلسه از برترین های عرصه پژوهش در سال ۱۴۰۰ سازمان زندانها تقدیر بعمل آمد ؛ دکتر حسین قراباغی دبیر شورای تحقیقات زندان های استان به نمایندگی از ستاد اداره کل در این همایش الواح تقدیر منتخبین را دریافت کرد.

در این همایش مسئولین سازمان زندان‌ها بر توانمندسازی مددجویان تأکید نمودند که تحقق این هدف باید با انجام پژوهش‌های کاربردی شکل گیرد.

در این همایش آموزشی دو روزه موضوع «آشنایی با فرآیند عملی تولید محتوای آموزشی، فرآیند تصویب و اخذ مجوزهای طرح‌های پژوهشی» با سرفصل‌های پژوهشی در سازمان زندان‌ها جهت انجام تحقیقات علمی در مراکز تأمینی و تربیتی کشور با شرکت کارشناسان به تحلیل و بررسی گذاشته شد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha