گفتگوی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی با خانواده متهمین اغتشاشات شهرستان بوکان
دیدار و گفتگوی دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با خانواده متهمین حوادث اخیر

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جریان سفر به شهرستان بوکان ضمن بازدید از زندان این شهر با متهمین حوادث اخیر دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در جریان بازدید از زندان شهرستان بوکان با خانواده زندانیان دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید دو ساعته از زندان بوکان که مجیدی دادستان مرکز و معاونین قضایی همراه مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی وی را همراهی می کردند ضمن دیدار با زندانیان در داخل بندها با ۱۵ نفر از مراجعین مردمی گفتگو کرد.

در این دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با رسیدگی درخواست خانواده متهمین حوادث اخیر طی توصیه های به آنان برای رفع مشکل قضایی آنها دستورات لازم قانونی را به مراجع دادسرای بوکان صادر کرد.

در این بازدید کلیه مراجع قضایی از بخش های مختلف زندان به صورت تفکیک متهم ومحکوم بازدید و به درخواست قانونی آنها رسیدگی گردید

شرکت در کلاس قرآن و بازدید از نمایشگاه صنایع دستی ، کتابخانه و بهداری زندان بوکان از برنامه های رئیس کل دادگستری و هیات همراه در ۱۴ آذرماه بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha