جلسه شبانه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان میاندوآب باحضور رئیس‌کل دادگستری استان تشکیل شد

رئیس عدلیه استان آذربایجان غربی شب پایان ماموریت بازدید از زندان بوکان و میاندوآب را به تشکیل جلسه فوق العاده هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان اختصاص داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، جلسه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان شهرستان میاندوآب با حضور رئیس کل دادگستری ، دادستان مرکز و مدیرکل زندان های استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه فتحی مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی با تقدیر از حضور ارزشمند و تلاش های دلسوزانه رئیس کل دادگستری و مجموعه قضایی استان در اقدامات حمایتی از زندانیان بخصوص خانواده مددجویان تحت پوشش انجمن های حمایت زندانیان گفت : باید فرایند شناسایی و پذیرش خانواده مددجویان نیازمند تسریع گردد و بر اساس دورنمای سند تحول قضایی در سال ۱۴۰۱ مجموعه های حمایتی استان اذربایجان غربی ظرفیت حمایتی بیش از ۳۸۰۰ خانواده زندانی را در مراکز خدمات اجتماعی را دارند.

وی به جایگاه اول انجمن حمایت زندانیان میاندوآب در برنامه های حمایتی بخصوص اعطای بسته های معیشتی با رقم بیش از ۲۶۰۰ بسته در طول ۸ ماه سال جاری اشاره نمود و گفت: همدلی مسئولین قضایی و مردم خیّر در بحث آزادی زندانیان نیازمند و ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی انجمن حمایت زندانیان میاندوآب در طول چندین ماه اخیر سرآمد انجمن های استان نموده است.

دادستان و رئیس هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان میاندوآب به رشد میزان درآمد در چند ماه اخیر با فعالیت های اقتصادی و حمایت مردم خیّر در شهرستان اشاره نمود و گفت : دورنمای آتی بسیار قدرتمندی برای برنامه های حمایتی انجمن داریم که با حمایت های رئیس کل دادگستری ، دادستان و مسئولین استان در بخش توانمند سازی به اهداف والای نظام بخصوص حوزه های اشتغال و حمایت برای خودکفایی از خانواده زندانیان خواهیم رسید.

جلسه شبانه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان میاندوآب باحضور رئیس کل دادگستری استان تشکیل شد جلسه شبانه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان میاندوآب باحضور رئیس کل دادگستری استان تشکیل شد جلسه شبانه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان میاندوآب باحضور رئیس کل دادگستری استان تشکیل شد

ایجاد شهرک صنفی ، مجتمع تولیدی و راه اندازی تپه آزمایش پایه یک رانندگی در کنار دیگر فعالیت های انجمن حمایت زندانیان از جمله مشارکت برای ساخت فروشگاه زنجیره ای و ساماندهی املاک و پارکینگ از اقدام هیات مدیره تا پایان سال جاری می باشد.

دادستان میاندوآب در پایان به بسته معیشتی شب یلدا ویژه مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان این شهر اشاره کرد و اضافه نمود ، ۴ کیلو گوشت به همراه بسته معیشتی و کارت خرید به ارزش ریالی ۳۰ میلیون ریال در اواخر آذر ماه به ۱۷۵ خانواده زندانی نیازمند تحت پوشش اعطا می شود.

دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ، که در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان های بوکان و میاندوآب وانجام دیدارها و جلسات فشرده کاری با مسئولین، مراجع قضایی ، کارکنان ، مراجعین و زندانیان داشت ، در عصر همان روز ضمن بازدید از بخش های مختلف و حضور در دفتر انجمن حمایت زندانیان میاندوآب جلسه هیات مدیره فوق العاده را برگزار نمود.

در این جلسه رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از اقدامات عالی خیرین میاندوآبی تقدیر کرد و گفت : همیشه مردم غیور و شهید پرور میاندوآب سرآمد ایثار و مردانگی برای حمایت از ارزشهای دینی و اجتماعی بودند و این رفتار اجتماعی خداپسندانه را در جلوه های نوعدوستانه جشن های گلریزان آزادی زندانیان نیازمند شاهد بودیم و حال عرصه واجب پاسداری از عزت و آبروی خانواده مسلمان و شهروند خودرا با این ابتکار عمل در ارائه آمار چشم گیر در مدت کم نشان دادند و این همت ارزشمدارانه ستودنی است.

رئیس عدلیه استان آذربایجان غربی ادامه داد : مسئولیت اجتماعی ، امانت مهم و سنگین خدا بر دوش صاحبان آن می باشد بخصوص در حیطه حمایت از نیازمندان و کمک به محرومان که باید با صداقت و ایمان قلبی به باورهای دینی نسب به هر ذره اموال و املاک در اختیار امانت دار باشیم وی گفت : انچه در اختیار دست ما به عنوان مسئولیت است فقط امانی است و شرایط خدمت برای انسان های مومن و امین در جامعه اسلامی فراهم است با تمام سختی ها در امر کمک به خانواده زندانیان لحظه ای از خستگی کار گلایه نکنیم که در پیشگاه خدا مسئولیم.

وی ضمن تقدیر از هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان شهرستان میاندوآب ، به توانمندی در ایجاد فرهنگ یاری رسانی خیّرین صالح اشاره کرد و گفت : ظرفیت خیرین را شناسایی کنید از آنها برای پیشبرد کارهای اقتصادی و فعالیت های حمایتی انجمن یاری و همفکری بخواهید بی شک مردم آگاه نسبت به رفع مشکل نیازمندان و حمایت از خانواده زندانیان پشتیبان مجموعه انجمن ها خواهند بود.

عتباتی در پایان به رفع مشکلات تولیدی شهرستان میاندوآب در سفر اخیر خود اشاره کرد و گفت برای رفع عقب ماندگی اندکی همت جهادی با روحیه انقلابی را لازم داریم و این به نور ایمان قلبی به اهداف نظام اسلامی ایران محقق خواهد شد.

جلسه انجمن حمایت زندانیان شهرستان میاندوآب ساعت ۲۲ شب پایان یافت .

جلسه شبانه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان میاندوآب باحضور رئیس کل دادگستری استان تشکیل شد جلسه شبانه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان میاندوآب باحضور رئیس کل دادگستری استان تشکیل شد جلسه شبانه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان میاندوآب باحضور رئیس کل دادگستری استان تشکیل شد جلسه شبانه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان میاندوآب باحضور رئیس کل دادگستری استان تشکیل شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha