برای 35 درصد از زندانیان واجد شرایط هرمزگان اشتغال‌زایی شده است

مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون برای 35 درصد از زندانیان واجدالشرایط هرمزگان اشتغالزایی شده است که باید این آمار تا پایان سال به 50 درصد افزایش یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان هرمزگان، مصطفی کیشانی در نشست شورای اشتغال زندان های استان افزود: برای بیش از 760 مددجو در زندان های استان، اشتغال مولد ایجاد شده که ماهانه حقوق و دستمزد دریافت می کنند.
وی خواستار تسهیل شرایط کار برای مددجویان شد و بیان داشت: باید با همراهی و مشارکت مراجع قضایی و سایر بنگاه های اقتصادی شرایط اشتغال مددجویان را فراهم کرد تا شاهد حضور موثر آنها در اجتماع باشیم.
مدیرکل زندان های استان با بیان اینکه امسال تسهیلات خوبی برای اشتغال زندانیان اختصاص یافته است گفت: این تسهیلات در هرمزگان در اختیار کارآفرینان قرار می گیرد تا زمینه اشتغال زندانیان مطابق با قانون کار فراهم شود.
کیشانی مبلغ این تسهیلات را 11 میلیاردو 900 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون کارآفرینان برای دریافت 6میلیاردو 900 میلیون تومان به بانک های عامل معرفی شده اند.
وی ادامه داد: برای مددجویانی که با گواهینامه مهارت های شغلی از زندان های استان آزاد می شوند نیز تسهیلات خوداشتغالی پیش بینی شده و تا سقف 2 میلیارد ریال پرداخت می شود.
مدیرکل زندان های استان تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز 3میلیاردو 200 میلیون تومان از این تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha