بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از زندان بوکان
دیدار رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با زندانیان شهرستان بوکان

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در سفر یک روزه کاری خود به حوزه قضایی بوکان از زندان این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی ،ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز و معاونین قضایی به همراه فتحی مدیرکل زندان های استان از زندان شهرستان بوکان بازدید کردند.

مسئولین قضایی در این بازدید دو ساعته ضمن حضور در بندهای مختلف زندان با زندانیان دیدار و درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار داده و در مورد هر درخواست زندانی دستورات لازم را صادر کردند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی قبل از حضور در داخل بندها در دیدار عمومی مردم بوکان با خانواده چند نفر از زندانیان در خصوص حل مشکل گفتگو کرد سپس از نماییشگاه فرهنگی و صنایع دستی زندانیان بازدید کردند.

مدیرکل زندانها ، مسئولین و مراجع قضایی استان و شهرستان را بازدید از کارگاه های اشتغال همراهی کرد و با اشاره به اهم فعالیت های زندان بوکان گفت: ۲۱۰ نفر زندانی مشغول اشتغال مولد هستند و به عنوان پایگاه نمونه کشوری برای رسیدن به مرز اشتغال ۸۰ درصدی زندانیان تلاش های خوبی از طرف مراجع قضایی و کارآفرینان صورت گرفته است .

همچنین رئیس عدلیه استان آذربایجان غربی با حضور در مجموعه های قضایی و اشتغال کلیه زندانیان فعال را سه روز مرخصی تشویقی اعطا کرد.

عتباتی از اقدامات خیّرین و مسئولین زندان در جهت آزادی ۲۳ زندانی قبل از ورود به زندان و آزادی ۶۸۸ زندانی از اول سال جاری با اعمال تخفیفات و ارفاقات قانونی و همچنین آزادی توسط خیرین و مسئولین زندان تقدیر کرد .

شرکت در مراسم معنوی قرائت قرآن کریم و تواشیح خوانی مددجویان زندان بوکان و تاکید بر توسل به قرآن و استفاده از مفاهیم آن برای خود سازی و بازدید از نمایشگاه صنایع دستی زندانیان این زندان از دیگر برنامه‌های عتباتی در این بازدید بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha