سرپرست زندان شهرستان آمل معرفی شد

با حکم "علی استادی" مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی وتربیتی استان مازندران "امیر ارسلان بابویه" به عنوان سرپرست اداره زندان شهرستان آمل معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، علی استادی مدیرکل زندان های مازندران در حکمی امیر ارسلان بابویه را به عنوان سرپرست اداره زندان شهرستان آمل منصوب کرد.

در متن حکم مدیرکل زندان های مازندران آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای امیر ارسلان بابویه

با عنایت به تجارب مفید و ارزنده جنابعالی که در طول خدمت در سازمان کسب نموده اید، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست اداره زندان شهرستان آمل منصوب می شوید.

انتظار می رود، در راستای خط مشی و سیاست‌های سازمان زندانها نسبت به اجرای دقیق آئین نامه قانونی و مقررات اجرایی کوشا بوده و با تدبیر و پشتکار در امور فرهنگی، طبقه بندی، اشتغال و حرفه آموزی و بطور اعم در فرآیند اصلاح و تربیت زندانیان و کاهش جمعیت کیفری، اهتمام جدی مبذول نموده تا بستر مناسبی برای بازسازی شخصیت و حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی آنان فراهم گردد.

امید است، ضمن رعایت اصل صرفه جویی و با استفاده از امکانات، منابع انسانی و ظرفیتهای موجود، در امر توسعه بهداشت، بهسازی و زیباسازی زندان تلاش مضاعف نموده و پیرامون آموزش، توجیه و ارشاد پرسنل تحت امر توجه خاص معمول دارید.

بدیهی است حصول توفیق در این خصوص و دیگر زمینه های مدیریتی در سایه هماهنگی و تعامل از نوع مثبت با مسئولین محترم شهرستان، بویژه دستگاه قضایی میسر خواهد بود.

موفقیت و تأیید روزافزون جنابعالی و سایر همکاران گرامی را از درگاه ایزد قادر متعال مسألت می نمایم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha