درخشش لرستان در مسابقات قرآن زندانیان منطقه ۵ کشور با ۱۳ رتبه برتر

مدیرکل زندان‌های لرستان از کسب رتبه برتر این استان در مسابقات قرآن زندانیان منطقه ۵ کشور خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات، استان لرستان با کسب ۱۳ مقام برتر برای دومین سال متوالی رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان، عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‌های لرستان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی زندانیان آقا و مهرجویان کانون‌های اصلاح و تربیت منطقه ۵ کشور در سنندج، اظهار کرد: این دوره از مسابقات طی هفته جاری با حضور نمایندگان کردستان، ایلام، کرمانشاه و لرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی زندانیان آقا و مهرجویان کانون‌های اصلاح و تربیت منطقه ۵ کشور در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار شد، گفت: در این دوره از مسابقات تعداد ۱۴۵ نفر از مددجویان منطقه ۵ کشور در رشته‌های قرائت، تفسیر، اذان، دعاخوانی، مفاهیم نهج‌البلاغه، ترتیل، حفظ موضوعی، حفظ یک جزء، سه جزء، پنج جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم به رقابت پرداختند.

کشوری با بیان اینکه در این دوره از مسابقات، استان لرستان با کسب ۱۳ مقام برتر، برای دومین سال متوالی رتبه برتر را کسب کرد، که از این تعداد هفت نفر، حائز رتبه اول شدند، یادآور شد: بعد از لرستان، استان‌های کردستان و کرمانشاه، به ترتیب، دوم و سوم شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha