تاکید مدیرکل زندان‌های استان مرکزی بر بهبود خدمات رفاهی در مراکز تأمینی‌وتربیتی

 مدیرکل زندان های استان مرکزی با حضور در زندان های دلیجان و محلات ضمن دیدار با زندانیان و کارکنان از نحوه ارائه خدمات رفاهی آگاهی یافت و بر بهبود و ارتقاء این فرآیند ها تاکید کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مرکزی ، علی اسلام خواه همچنین یادآور شد؛ نظارت بر اجرای فرآیند کیفی سازی خدمات رفاهی زندانیان به ویژه طبخ و توزیع غذای آنان اولویت سازمانی و مورد توجه است .

تاکید مدیرکل زندان های استان مرکزی بر بهبود خدمات رفاهی در مراکز تأمینی و تربیتی

وی با بیان نقش بازدارندگی مجازات حبس اضافه کرد؛ در نظام مقدس جمهوری اسلامی کارکرد زندان به عنوان یک نهاد تأمینی و تربیتی حفظ سلامت روحی و جسمانی زندانیان براساس شرح وظایف مدون با همکاری سایر دستگاه های اجرایی است.

اسلام خواه در این رابطه مهم ترین وظایف کارکنان و مدیریت زندان را تشریح و اطمینان از حسن انجام کار در حوزه های مختلف رفاهی بهداشتی و درمانی را تکلیفی بسیار مهم دانست.

مدیرکل زندان های استان مرکزی در ادامه بازدید از زندان های دلیجان و محلات در بخش تاسیسات این مراکز هم حضور یافت و نکات لازم به عوامل مرتبط برای ارائه خدمات موثر را مورد تاکید قرار داد .

این مقام مسئول با استماع گزارش طالبی و غفاری رؤسای زندان های محلات و دلیجان تصریح کرد؛ استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود و هماهنگی با عوامل ستادی اداره کل به منظور تحقق اهداف سازمانی در همه حوزه ها مورد انتظار است.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha