دیدار مدیرکل زندان‌های کردستان با مدیرکل صداوسیمای استان

مدیرکل زندان‌های کردستان به همراه مدیرعامل ستاد دیه استان و معاون اصلاح و تربیت زندان‌های کردستان، با آقای علی مرادی مدیرکل صداوسیمای استان دیدار نمود. در این دیدار آقای محمدی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر عوامل صداوسیمای مرکز کردستان، تشکر و قدردانی نمود و از صداوسیما به‌عنوان یار همیشگی ستاد دیه از بدو فعالیت تاکنون نام برد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های کردستان، محمدی، در دیدار با مرادی مدیرکل صداوسیمای مرکز استان، گفت: صداوسیما با کمک ستاد دیه می‌تواند در جهت بالابران سطح آگاهی اقشار مختلف مردمی اثرگذار بوده و از وقوع بسیاری از پیشامدهای تلخ اجتماعی جلوگیری کند.

در ادامه، خسروی، مدیرعامل ستاد دیه از آقای مرادی درخواست نمود تا در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیئت‌مدیره و اعضای هیئت‌امنا و ریاست محترم کل دادگستری استان در دفتر آیت ا… حسینی تشکیل می‌شود شرکت نمایند.

دیدار مدیرکل زندان‌های استان با مدیرکل صدا و سیمانی کردستان

مدیرکل زندان‌های کردستان، نقش رسانه ملی را بی‌بدیل دانستند و عنوان کرد: رسانه ملی با ابزارهای مناسب و مخاطبین عمده‌ای که در اختیار دارد نقش تأثیرگذاری در حوزه اشتغال و حرفه‌آموزی و آگاهی بخشی به مددجویان و خانواده‌های آنان داشته و این رسانه می‌تواند به‌عنوان بازوی توانمندی برای اطلاع‌رسانی و پیشگیری از وقوع این جرائم (مالی، دیه، مهریه و نفقه) باشد. محمدی در ادامه مطالب خود افزود، بدون شک بسیاری از معضلات اقتصادی و اجتماعی فقط با بحث اعمال قوانین محدودکننده کنترل نشده و بایستی به موضوع فرهنگ‌سازی به‌عنوان یک ضرورت توجه ویژه داشته باشیم.

در این دیدار خسروی ضمن تشریح عملکرد سال ۱۴۰۰ این نهاد گفت: هدف ستاد دیه کمک به زندانیان جرائم غیرعمدی است که بیشتر به دلیل عدم آگاهی مناسب از قوانین و مقررات مرتکب این‌گونه جرائم شده‌اند.

دیدار مدیرکل زندان‌های استان با مدیرکل صدا و سیمانی کردستان

مدیرکل صداوسیمای استان نیز در سخنانی گفت: ستاد دیه می‌تواند با بهره‌گیری از امکانات سیمای استان نقش مهمی در فرآیند آزادسازی وجمع آوری کمک‌های مردمی ایفا کند و در جهت پخش انواع برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در مناسبت‌ها و دیگرایام سال از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha