دیدار قاضی ناظر  و رئیس زندان با مددجویان زندان مرکزی بوشهر

تماری قاضی ناظر بر زندان ، به منظور رسیدگی به مسایل و مشکلات پرونده ای و قضایی زندانیان زندان مرکزی بوشهر به همراه اسفندیاری رئیس زندان، با حضور در واحد مددکاری به صورت چهره به چهره با آنان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر،قاضی ناظر بر زندان در این خصوص گفت : این دیدارها علاوه بر تاثیر در روند رسیدگی به پرونده ها ، باعث آرامش روحی و روانی زندانیان وکاهش جمعیت کیفری نیز خواهد شد .

وی افزود : در اجرای سیاست های قضایی در نظر است به صورت مستمر با تمامی زندانیان دیدار چهره به چهره وعرض حضوری داشته تا زندانیان بتوانند با آرامش بیشتری تحمل حبس نمایند .

تماری اضافه کرد : فعالیتهای فرهنگی ، اساس اعطای امتیازات به مددجویان بوده و به کسانی که در برنامه های اصلاحی حضور فعال و مستمر داشته باشند ، امتیازات به آنان تعلق می گیرد .

اسفندیاری ، رئیس اداره زندان مرکزی بوشهر نیز در این خصوص گفت : دیدار چهره به چهره مقامات قضایی با زندانیان می تواند تاثیر بسیار خوبی در روند رسیدگی و تسریع در تعیین تکلیف پرونده ها و آرامش و امنیت زندانیان داشته باشد ، که دراین راستا هرماه مقامات قضایی وقضات استان ضمن حضور در اندرزگاه ها با زندانیان ملاقات و درخواست های آنان را رسیدگی فوری می نمایند.

دیدار قاضی ناظر  و رئیس زندان با مددجویان زندان مرکزی بوشهر

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha