مدیرکل زندان‌های استان خراسان رضوی از زندان جدید گناباد بازدید کرد

مدیرکل زندانهای استان خراسان رضوی در سفری یکروزه به منظور بررسی وضعیت عملکرد فعالیتهای اصلاحی و تربیتی از زندان جدید شهرستان گناباد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی،جانفدا مدیرکل زندان‌های استان ضمن حضور در شهرستان گناباد از پروژه تازه تاسیس زندان گناباد بازدید به عمل آورد .

در ابتدای این بازدید مهویدی رئیس زندان گناباد گزارشی در خصوص برنامه ها و اقدامات اصلاحی تربیتی در حوزه های فرهنگی، آموزشی، اشتغال، حرفه آموزی و... ارائه کرد.

در ادامه جانفدا ضمن دیدار با کارکنان،سربازان وظیفه و زندانیان شهرستان به سوالات و درخواست های مطرح شده توسط آنان پاسخ داد.

مدیرکل زندان‌های استان خراسان رضوی از زندان جدید گناباد بازدید کرد

بازدید مدیرکل زندان‌های استان ازواحدپذیرش، اندرزگاه‌های مختلف وکارگاه های اشتغال و حرفه آموزی داخل اندرزگاه ها به منظور ارزیابی سطح بهداشت و درمان، اقدامات اصلاحی و تربیتی و ...از دیگر بخش های این سفر بود.

مدیرکل زندان‌های استان خراسان رضوی از زندان جدیدگناباد بازدید کرد

شایان ذکر است در حاشیه این بازدید جانفدا ضمن دیدار با رئیس دادگستری و دادستان گناباد از حمایت بی دریغ دستگاه قضایی شهرستان درموضوع راه اندازی و انتقال زندانیان به پروژه جدید زندان گناباد قدردانی کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha