عزم‌مان را برای حمایت از خانواده زندانیان نیازمند جزم کرده‌ایم
مدیرکل زندان های آذربایجان غربی در دیدار با مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

مدیرکل زندان های آذربایجان غربی در دیدار تعاملی با مسئولین ستاد فرمان امام (ره) در استان بر لزوم جدیت در برنامه های حمایتی خانواده زندانیان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، صبح امروز فتحی مدیرکل زندانها با مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان در خصوص برنامه های حمایتی و ارائه خدمات اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار تعاملی برای تسریع بخشیدن در امر کمک رسانی به خانواده مددجویان و اجرای پویش های آزادسازی زندانیان نیازمند و تشریح فرایندهای حمایتی بود که هر دو طرف بر بهبود ارائه خدمات و جدیت در شناسایی مددجویان نیازمند تاکید کردند.

مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) با تشریح خدمات اجتماعی مجموعه خود اضافه نمودند که بر آن هستیم علاوه بر برنامه های ابلاغی ستاد کشور با اجرای طرح های جدید اولین در کشور برای ارائه خدمات به خانواده زندانیان باشند.

عزتی مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به اهم فعالیت های اعطای بسته های معیشتی به خانواده مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان، برگزاری جشن های گلریزان آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد و فعالیت های فرهنگی نیز اشاره نمود و گفت : علاوه بر اهتمام به تامین مایحتاج غذایی ومعیشتی در صدد تحت پوشش قرار دادن کلیه سرپرست خانواده ها در طرح حمایتی دنیای احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هستیم

فتحی مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی از اقدامات جهادی مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تقدیر نمود و حضور حامیانه مجموعه ارزشی را مایه برکت و قوت قلب جامعه اسلامی دانست و گفت در اجرای دورنمای بسیار مهم و انسان دوستانه ستاد برای اولین شدن در ارائه خدمات اجتماعی با افتخار در کنار مسئولین هستیم .

وی گفت : با تمام مشکلات در میان خانواده زندانیان نیازمند بر این اعتقادیم که زنجیره سعادت اجتماعی همه اقشار جامعه با همدلی مسئولین با بصیرت و فرایندهای دقیق انقلابی به مقصد خواهد رسید .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha