۸۰ زندانی با حضور مقامات قضایی استان قزوین آزاد شدند

در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مدیرکل زندانهای استان قزوین و جمعی از مسئولین قضایی ۸۰ نفر از زندانیان زندان مرکزی آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان قزوین، با دستور رئیس دستگاه قضایی وبه منظور کاهش جمعیت کیفری زندانها، روز گذشته با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مدیر کل زندانهای استان قزوین و جمعی از مسئولین قضایی ۸۰ نفر از زندانیان زندان مرکزی آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مدیرکل زندانهای استان در این مراسم اظهار داشت: مبنا و محور تمامی برنامه ها در زندان برپایه اصلاح وتربیت است و هدف از اجرای آن اصلاح و تغییر نفوس بخطا رفته می باشد. بهرامی افزود: رویکرد نظام زندانبانی اسلامی بر اساس برنامه‌های تربیتی و بازپروری بنا گردیده و از اینرو کلیه زندانیان تحت پوشش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و اشتغال و حرفه آموزی قرار دارند.

این مقام مسئول در پایان ضمن اعلام ضرورت همکاری دستگاه قضایی برای اثر بخشی فعالیت های تربیتی در زندان خاطرنشان کرد:به حول و قوه الهی و همکاری نزدیک دستگاه قضایی استان، شاهد ساماندهی وضعیت قضایی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندانها هستیم و امیدواریم با حضور بیش از پیش همکاران قضایی، گامهای موثرتری در این زمینه برداشته شود.

مدیرکل زندانهای استان گزارشی از اهم برنامه‌ها و اقدامات شاخص تربیتی در زندانها ارائه نمود و در پایان این مراسم ۸۰ زندانی آزاد شدند.

انتهای خبر/

آزادی ۸۰ زندانی با حضور رئیس کل دادگستری قزوین

آزادی ۸۰ زندانی با حضور رئیس کل دادگستری قزوین

آزادی ۸۰ زندانی با حضور رئیس کل دادگستری قزوین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha