پرستاران و فعالین اشتغال زندان‌های استان قم تجلیل شدند

با حضور علی اصغر رنجبر مدیر کل زندانهای استان قم،پرستاران، فعالین اشتغال و ساعیان حفظ امنیت تقدیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، مراسم تجلیل از ساعیان حوزه اصلاح و تربیت و امنیت زندانهای استان درحسینیه شهدای زندان مرکزی برگزار شد.

مدیر کل زندانهای قم در ابتدای این جلسه ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) گفت: کار پرستاری جزء پرمشقت ترین امور زندانها می باشد و تنها عشق و علاقه است که پرستاران را مجاب به ادامه کار و رسیدگی به وضعیت زندانیان بیمار کرده است.

وی گفت: پرستاران هم به سلامت جسم و هم به سلامت روح زندانیان رسیدگی می کنند چرا که زندانیان شهروندانی هستند که صرفا آزادی آنها محدود شده است.

عضو شورای قضایی استان در ادامه به اهمیت حفظ امنیت زندانها اشاره کرد و گفت: لزوم هوشیاری مستمر در حفظ امنیت زندانها از اهم امور زندانبانی است که بایستی با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

در پایان مدیر کل زندانهای قم ضمن تشکر از فعالین اشتغال زندانهای استان که با تلاش خود به شاخص سازمانی در پایان شش ماهه اول سال رسیده اند گفت: توانمندی زندانیان با رویکرد حرفه آموزی و اشتغال در حین حبس و پس از آزادی منتج به کاهش بازگشت آنان به زندانها می شود و بایستی برای رسیدن به شاخص سازمانی در انتهای سال از هیچ کوششی دریغ نکرد.

شایان ذکر است در انتهای این مراسم با اهدای یک شاخه گل ،لوح سپاس و هدیه نقدی از زحمات پرستاران، فعالین اشتغال و ساعیان حفظ امنیت زندانهای قم تقدیر شد.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام اکبری قاضی ناظر مستقر در زندانهای قم نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha