نقش محوری خانواده بر پیشگیری از وقوع جرم

مدیر کل زندانهای استان مرکزی با حضور در سالن ملاقات اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی استان  ضمن دیداربا مراجعین وخانواده زندانیان نقش محوری خانواده برکاهش وقوع  جرایم را تشریح کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی ، علی اسلام خواه صبح امروز با مراجعین و خانواده های زندانیان دیدار و ضمن بررسی درخواست های آنان راهکارهای لازم به منظور رفع مشکلات مطروحه را ارائه نمود .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت خانواده زندانیان و کمک به رفع مشکلات آنان به عنوان اولویت و برنامه اصلی سازمان زندان ها در دوره مدیریت علمی زندان ها ومراکز تأمینی و تربیتی از طریق دیدار و سرکشی از خانواده های نیازمند در دستور کار مسئولان زندان ها و ادارات کل است .

نقش محوری خانواده بر پیشگیری از وقوع جرم

عضو شورای قضایی استان مرکزی نقش بسزای خانواده در پیشگیری از وقوع و کاهش جرایم را تشریح و اظهار کرد؛ ارتقاء و توانمندسازی خانوداده زندانیان رویکردی مؤثر برفراهم شدن زمینه بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه است .

گفتنی است محمد حسن نصیری رئیس اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی استان هم در این دیداربخشی از موضوعات مرتبط با خانواده زندانیان را پیگیری و نتیجه اقدامات را به مراجعین ابلاغ کرد.

نقش محوری خانواده بر پیشگیری از وقوع جرم

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha