پرداخت تسهیلات اشتغالی به 20 نفر از زندانیان آزادشده کهگیلویه و بویراحمد

در دیدار مدیر کل زندان ها با مدیریت شعب بانک سپه استان کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت اشتغال زندانیان آزاد شده و اعطاء تسهیلات خود اشتغالی بر اساس تفاهم نامه فی مابین تأکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، در این نشست منصوربیژنی مدیر کل زندان ها اظهار داشت: زندانیان محصول همه ی جامعه است که نیاز است با تشریک مساعی نهاد ها و دستگاههای مرتبط در باز اجتماعی شدن آنان و کمک به سازگاری با جامعه اهتمام جدی داشته باشند.

وی با تقدیر از مدیریت و مجموعه بانک سپه استان در همکاری با زندان های استان به جهت پرداخت تسهیلات به زندانیان آزاد شده گفت: بر اساس تفاهم نامه های فی مابین در سند بالا دستی، بانک سپه متعهد شده در اعطاء تسهیلات خود اشتغالی به زندانیان آزاد شده که از طریق مرکز خدمات اجتماعی معرفی شوند؛ تا مبلغ صدو پنجاه میلیارد ریال وام به آنان پرداخت نماید، که سهمیه بانک سپه 20 نفر بوده است.

پرداخت تسهیلات اشتغالی به 20 نفر از زندانیان آزادشده کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل زندان ها در ادامه افزود: اشتغال مهمترین مؤلفه برای عدم بازگشت زندانی است که اگر صاحب شغل و حرفه ای باشد بازگشت او به زندان بسیار کاهش می یابد لذا دریافت تسهیلات و ایجاد شغل برای او تحت حمایت سازمان زندان ها و با نظارت مرکز خدمات اجتماعی میتواند گامی مؤثر در راه کاهش آسیب در جامعه محسوب شود.

دکتر امیریان مدیریت شعب بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: در حمایت از زندانیان آزاد شده و خانواده های آنان خود را مسؤل می دانیم، لذا در پرداخت سریع تسهیلات خود اشتغالی که سهمیه این بانک دو میلیارد و پانصد میلیون تومان است برای پرداخت به 20 نفر از زندانیان معرفی شده موافقت خود را اعلام و ضمن اینکه این تسهیلات تا کنون به شش نفر پرداخت شده است، در کمترین زمان مابقی افراد معرفی شده نیز ازاین تسهیلات 150 میلیون تومانی بهره مند خواهند شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha