دیدار رئیس‌کل دادگستری و مقامات قضایی کهگیلویه و بویراحمد با زندانیان زن در یاسوج

رئیس کل دادگستری، دادستان مرکزاستان و مقامات قضایی در معیت مدیر کل زندان‌ها ضمن بازدید از اندرزگاه زنان با زندانیان دیدار و مشکلات قضایی و درخواستهای حقوقی آنان را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، در این دیدار بی واسطه که در فضایی آرام وصمیمی صورت گرفت؛ دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه مدیریتی زندان‌های استان وکارکنان ندامتگاه زنان گفت:نظم و آرامش حاکم بر فضای زندان و رسیدگی به وضعیت زنان زندانی مشهود است .

وی در این دیدار ضمن ابراز تأسف از زندانی بودن زنان اظهار داشت: مجموعه قضایی از زندانی کردن افراد بالاخص زندانیان زن خوشحال و خرسند نیستند به جهت آنکه میدانیم زن ستون و چرخ زندگی خانواده است لذا برای آرامش جامعه و اجرای قوانین مجبور به صدور حکم حبس برای افراد هنجار شکن اجتماع هستیم.

دیداررئیس کل دادگستری و مقامات قضایی با زندانیان زنان در یاسوج

وی در مواجهه با زندانیان هنجار شکن اغتشاشات اخیراظهار داشت: توجه به کرامت و منزلت زن در نظام ما بیشتر از سایر جوامع است لذا با شعار های هنجار شکن نسبت به زنان فریب دشمنان قسم خوردن نظام را نخورید.

دادستان مرکز استان نیز در حضور زندانیان زن ضمن بررسی مشکلات قضایی و حقوقی آنان و تماس به دیگر مقامات قضایی برای مرتفع نمودن مشکلات مطروحه از سوی زندانیان، قول مساعدت در اعطاء تأسیسات حقوقی به زندانیانی که حضور آنان در جامعه نافی امنیت مردم نخواهد شد، را صادر نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha