آزادی تعداد ۲۴ تن از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان‌های استان اردبیل

در دهمین جشن آزادی زندانیان غیرعمد و مالی که به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب(س) در محل ستاد دیه اردبیل برگزار شده بود، به همت خیرین نیک اندیش استان، بدهی و دیون ۲۴زندانی پرداخت و مقدمات آزادی آنان فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، در این مراسم حجت الاسلام کثیرلو، رییس کل دادگستری استان، همت بالای خیرین و مسوولین ستاد دیه را ستود و اظهار داشت: یکی از اهداف ستاد دیه در سال جاری بایستی تلاش در زمینه آگاه‌سازی آحاد جامعه از عواقب ارتکاب جرایم غیرعمد و به تبع آن ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها باشد.

وی بزرگترین سرمایه‌ ستاددیه را اعتماد مردم و خیرین به این مجموعه دانست و خواستار اطلاع‌رسانی شفاف از میزان کمک‌های مردمی و تعداد افراد آزاد شده توسط این ستاد شد.

امجدی، مدیر کل زندان‌های استان اردبیل نیز ضمن قدردانی از مسوولین ستاد دیه استان در تعامل خوب و سازنده با خیرین و بنگاه‌های حمایتی گفت: از ابتدای سال جاری تعداد ۱۲۴زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ محکومیت قریب به ۶۰۰میلیارد ریال از زندان‌های استان آزاد شده‌اند که از این تعداد ۱۰۸فقره پرونده مالی ، ۴ فقره دیه و ۱۱فقره محکومیت مربوط به مهریه را شامل می‌شد.

گفتنی است میزان محکومیت ۲۴ زندانی آزاد شده در این مراسم بالغ بر ۱۸۷ میلیارد ریال بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha