تلاش ما ساخت بسترهای مناسب اشتغال و حرفه آموزی در زندانهای کردستان است

بازدید مدیرکل زندان‌های کردستان و سرپرست بنیاد تعاون زندانیان استان به همراه مسئولین اجرائی و ستادی اداره کل، در خصوص ارتقاء برنامه های اشتغال و حرفه آموزی، ایجاد درآمد در میان مددجویان و خانواده های آنان از کارگاه‌های فعال بنیاد تعاون و کار آفرینان تحت پوشش بنیاد تعاون زندانیان شهرستان سنندج دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، محمدی، به همراه مسئولین اجرائی و ستادی اداره کل، در خصوص ارتقاء برنامه های اشتغال و حرفه آموزی، ایجاد درآمد پایدار در میان مددجویان و خانواده های آنان از کارگاه‌های فعال بنیاد و کار آفرینان تحت پوشش آن بازدید کرد.

در این بازدید عمدتا به مشکلات فضاهای موجود وساختمان کارگاهی پروژه زندان باز سنندج پرداخته شد. در ادامه از از ندامتگاه نسوان نیز به صورت ویژه بازدیدبعمل آمد.

محمدی، مدیرکل زندان های کردستان در بازدید از بند نسوان به صورت چهره به چهره با مددجویان دیدار و مشکلات قضائی و خوابگاهی آنان را مورد بررسی قرار داد. محمدی در ادامه گفت، ساختمان این مرکز به دلیل فرسودگی وقدیمی بودن، از مکان ها و فضا های موجود به درستی استفاده نشده و می طلبد تا با تغییر کاربری و جا نمائی های مناسب، بستری مناسب جهت اشتغال مددجویان نسوان فراهم نمود.

ایجاد راهکار های مناسب جهت ارتقاء درآمد پایدار در بنیاد تعاون زندانیان کردستان

در ادادمه، مدیرکل زندان های کردستان از پروژه ها و سوله های آماده بهربرداری، زندان باز بازدید نمود و با هم اندیشی با مسئولین اجرائی زندان های استان جهت ارتقاء و بهروری هرچه بهتر این کارگاه ها توصیه های لازم به مسئولاین اجرائی داده شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha